Saturday, March 12, 2016

ALOEVERA SOOTHING GEL 92% RM12.00 BORONG RM9.00 0195045988





 10 kebaikan yang perlu anda menggunakan NATURE REPUBLIC ALOE VERA 92% SOOTHING GEL :

1. Membuatkan mata anda relax
Anda mempunyai mata bengkak ? sembab ? gara-gara asyik menangis, tidur tak cukup?? Caranya, ambil cotton pad lalu letak di cotton pad dan dipakai. Hasilnya ? kulit di sekitar mata jadi lembab dan lembut! Lebih seronok untuk dinikmati Jika gel aloe vera diletakkan di peti sejuk sebelumnya.

2. Sebagai Hair treatment
Mempunyai rambut yang kusam,kasar, bercabang dan kering? hmm pasti terganggu sangat. Pakai produk ini dengan cara : letak secukupnya di rambut kemudian usap cepat di rambut.Mudahkan ??

3. Sebagai kulit terbakar
Aplikasikan saja di lokasi kulit terbakar selanjutnya mudah sembuh,gel aloe vera ini juga boleh menghindarkan anda dari gigitan atau sengatan serangga.Dapat melegakan kulit sensitif dan sunburn.

4. Pelembab di seluruh area tubuh
Sapukan gel aloe vera di bahagian tubuh/wajah yang kering secukupnya , gel aloe vera ini boleh tangani bahagian kulit anda yang kering. Sapu pada permukaan kulit yang kering sebagai pelembap.

5. Selepas shave jambang
Kulit pasti jadi sensitif apabila dicukur setiap hari, jika gel ini disapukan boleh mengembalikan kelembapan kulit dan mengurangi keradangan atau kemerahan . ini untuk lelaki kalau perempuan pun boleh jugak hehehe

6. Kuku
jika kamu usap-usap di kuku dan kulit ,gel aloe vera ini memberi kelembapan dan mengurangi kerapuhan kuku. Sangat berguna buat anda yang punya kuku tangan dan kaki yang rapuh dan tidak berkilat.

7. Moisture cream or pack yang melembabkan kulit dengan cepat!
setelah anda bekerja lebih mas, kulit terlihat letih dan kusam? Jangan mengeluh anda mempunyai gel aloe vera NATURE REPUBLIC! Cuba dengan campurkan 1-2 titisan jojoba oil atau minyak argan yang fungsi sebagai untuk melembapkan selalu digunakan sebagai masker.

8.Mekap tahan lebih lama
Untuk mekap tahan lebih lama, sapu gel aloe vera pada wajah sebelum menggunakan foundation atau campurkan gel aloe vera bersama foundation untuk dijadikan makeup base.

9. Masker kulit yang membuatkan kulit relax!
Sapukan gel yang sudah didinginkan di kulit pada kertas masker (masker cotton yang kering) tampalkan di wajah selama 15 minit. Sekarang rasakan kulit yang segar dan relax!

10. Parut / stretchmarks
Sapu di bahagian yang terdapat parut atau stretchmarks. sapu 1-2 kali sehari dan rasailah perubahannya. !









No comments:

Post a Comment